niedziela, 22 marca 2015

Blask

Witajcie:)
Choć mam jeszcze w zanadrzu kilka zaległych prac do pokazania to dziś wyjątkowo praca najbardziej aktualna - świeżutka, prosto z łódzkiego Skrapowiska.
Wykonana na warsztatach mediowych u Aidy:) 
Uwielbiam się tak twórczo pobrudzić:D

Początkowo miałam nadzieję, że uda mi się stworzyć pracę w innych kolorach, ale i tak z tyłu głowy czaiły się te ulubione mediowo - turkus i złoto. Jakoś się bardzo im nie opierałam i taki oto mi blejtram powstał. I choć to praca warsztatowa to wykonana tym razem zupełnie samodzielnie - nawet po raz pierwszy zrobiłam sama pierwszy "psik" na pracę - do tej pory to Aida mi pierwsza psikała bo ja się jakoś nie umiałam przemóc;P 

A blejtram to bardzo wdzięczna forma - już sobie zrobiłam zapas:)
To teraz zasypię Was zdjęciami:







I jeszcze na koniec zdjęcia "mediowego" stołu roboczego 

 Na samym początku warsztatów:

I w trakcie ;P


Jednym słowem - było bajecznie:D

Spokojnej nocki....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz